Writings on the coffeewall

Tijdens mijn koffiemomenten in the Coffee company schrijf ik wat er in en om mij heen gebeurt. En bij de eerste slok espresso begint mijn inspiratie al te stromen!

Mijn pen beschrijft personages die nietsvermoedend langslopen of mijn belevenissen op doodgewone dagen. Elk persoon kan het begin zijn van een volgend verhaal, elke situatie is weer een aanleiding tot een grijns op mijn gezicht. Wat voor de meeste mensen als normaal wordt beschouwd, is voor mij bijzonder. Daarom heb ik besloten om mijn verhalen en gedichten te delen.

Met mijn verhalen en gedichten hoop ik voor een grijns te zorgen en de wereld een beetje mooier en vrolijker te maken. Dus zet een verse kop espresso, chocola erbij en verdwijn even in de wereld volgens Malou.

 

One thought on “Writings on the coffeewall

Leave a Reply

